Monday, May 16, 2011

16 Mei Selamat Hari Guru ~





Assalamualaikum, sempena hari guru ni, saya Farihan Helmy Bin Rasdi nak mengucapkan SELAMAT HARI GURU pada semua tenaga pengajar seluruh Malaysia dan khususnya pada Ustazah Fadzilah dah Cikgu Mimi di Taska Abim Taman Sri Kota Fasa 2 ( sekarang dah roboh ) pada tahun 1990-1991.

Tidak dilupakan guru2 saya masih saya ingat lagi, Cikgu Kamariah, Kanaisan, Mazlan dan Ustaz Aziz di S.R.K King Edward VII 2 Jalan Lumba Kuda, Taiping, pada tahun 1992 -1998, jasa dan pengorbananmu akan saya kenang sampai bila2.

Terima kasih/syukran tidak terkata saya ucapkan pada semua Guru Maahad Al-Tarbiah Al-Islamiah Jalan Terong, Changkat Jering Taiping pada tahun 1999-2003 yang masih saya ingat, firstly Pengetua saya dulu Allahyarhan Ustaz Samad ( Al-Fatihah ), pengetua sekarang Ustaz Hatta Haji Imran, Ustazah Erni, Ust Jamilah, Ust Rabitah, Us Muhaimin, Us Sirhan, Us Din, Us Salleh, Us Bapak, dan ramai lagi, jasamu akan saya kenang selalu.

Pensyarah2 saya di Kolej Islam Darul Ridzuan Ipoh Perak ( tahun 2004 -2007 ) Us Putra, Ust Hamdi Rahman, Ustazah Rabitah, Us Rizal, Us Fuad, Us Rais dan ramai lagi, ucapan terima kasih tidak terhingga semoga dirahmati dan diberkati ilmu yang dicurahkan.

Kepada Pensyarah Al-Azhar damanhour Mesir, 2008 hinnga sekarang, Dr. Ahmad, Dr Isa, Dr Mahmud Isa, Dr Ibrahim Qandil, Dr Hamdi Rejab, Dr Maqsud dan ramai lagi, Terima kasih atas Ilmu yang dicurahkan pada kami, berkat ilmu yang dicurahkan akan kami kenang, semoga dapat berbakti pada agama ISLAM dan bangsa ~

Ucapan Selamat Hari Guru jugak ditujakan khas buat Ustazah Siti Aminah Sedek di Sekolah S.A.B.A.R semoga dapat memikul amanah dan menjalankan tugas seorang guru yang baik, bertanggungjawab dan berdedikasi pada anak2 murid, selaras dengan tema " guru kearah transformasi ".

~ Ikhlas dari anak didikmu : Farihan Helmy Bin Rasdi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz