Wednesday, September 16, 2009

Ulang Tahun yang ke -2 di Mesir

assalamualaikum..

Selamat tghri semua, saya sbnrnyer x de keje nak wt pagi ni, skg ramadhan yg ke-27 dah..ade 3 hari lagi nak raya, skg 17 September 2009, cukup 2 Tahun saya kat Mesir ni, teringat pulak mase mula2 dtg 17 September 2007 dulu, terase cepat sgt berlalu, sedar tak sedar dah 2 tahun saya kat bumi Anbia' ni, mcm2 dugaan dan rintangan sepanjang kat Bumi Barakah ni, klo nak dicerita start datang smpai skrg ni mmg x akan abis, pe2pun saya bersyukur sgt2 sbb berpeluang jugk dpt dtg belajar disini, impian mase kecik lagi.

Masuk Ramadhan kali ni dah 3 kali saya beraye kat Mesir, tak sangka plak dah 3 kali beraye kt sini tanpa mak ayah dan adik beradik di Malaysia, terase rindu sgt6 nak beraye di Malaysia, dah lame tak makan ketupat ngn lemang..kepada kawan2 saya di Malaysia tu, jgn la sedih pulak..nnti kita akan beraya same jugk..cube xde peluang dn runag nak balik buat mase ni, peperangan belum selesai, tggu la kelibat aji_boughty nnti.

Kepada sahabat2 dan pengunjung blog yg setia lagi budiman, dikesempatan yg ada ni, saya nak ucapkan Selamat menjalani ibadah pose dan selamat menyambut Hari lebaran semoga bahgia dan ceria selalu, Maaf zahir dan batin..semoga kita dapat bersua lagi.

Kepada Farihan Helmy, semoga maju jaya dan sofi untuk imtihan tahun akhir ni. amin..

k assalamualaikum.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz