Monday, September 14, 2009

> SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI MAAF ZAHIR BATIN.

kepada Ibu Bapa saya, Rasdi Bin Sulaiman dan Faridah binti Mohamad, Selamat Menjalani Ibadah Puasa dan Selamat Hari Raya Idul Fitri semoga diberikan kesihatan dan dipanjangkan Umur.



Selamat Hari Raya Idul Fitri Maaf Zahir Batin.


Selamat Menyambut Hari Raya Idul Fitri pada semua
dan Maaf Zahir Batin
.

Jutaan terima kasih diucapkan kepada yang terlibat dalam pembikinan adob semoga sihat sentiasa dan dimurahkan rezeki. Kepada sahabat2 saya di Seluruh Mesir, di Malaysia dan dimana jua, saya nk memohon ribuan kemaafan kepada semua andaikata saya ada
terlanjur perbuatan, tersalah kata dan sebaginya kepada sahabat2 semua
secara sengaja ataupun secara tak sengaja, semoga hidup saya
dan kalian semua diberkati oleh Allah Taala. Sekali lagi
saya menyusun10 jari memohon kemaafaan dari
hujung rambut sampai hujung kaki.
Ikhlas

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz