Sunday, September 13, 2009

selamat bertemu kembali

Dari kiri Dr Nash dari Kuliah Perubatan Alex,
Al-Fadhil Ustaz Syukor Al-Makki dan saya kat tingkat atas skali Masjidil Haram
selepas solat Subuh 26hb Ogos 2009



Assalamualaikum, bersua kembali selepas sekembalinya saya dari menunaikan ibadah umrah, alhamdulillah segala puji bagi Allah Taala pencipta sekelian alam, setinggi-tinggi syukur kehadrat ilahi dipanjangkan umur dan dipermudahkan segala urusan disana walaupun sepanjang di tanah Haram setiap waktu solat di Masjidil Haram dan Masjid Nabawi ada je orang meninggal dunia, kadang2 teringat diri ni yang banyak dosa dan serba kekurangan, macamne la nk menghadap Allah nanti..mudah2han mati dalam iman.

Alhamdulillah walaupun dah 2 minggu saya smpai sini, tapi terasa mcm baru jer balik dari umrah smlm, maaf la kawan2 sbb lamer tak cagho ( ckp org kelantan ) pasal blog ni, rase2 last saya antar blog 27 Julai 2009, pe2 pun syukran awi2 saya ucapkan pada sahabat2 semua yg sll berdoa sepanjang saya kat sana, doa2 yang sahabat2 kirimkan pada ana dah pun doakan kat sane, kt tempat mustajab lagi..

walaupun dah balik 2 minggu lepas lagi,entah la raser mcm dah tak nak main blog jer lagi, malas dah nak post pe2 lagi, tapi memandangkan adik beradik yg nk tgk, kena la post..maaf la pada kawan2 yg sll mengunjung blog saya yg tak seberapa ni..i'allah lepas ni ana akan kirimkan post lagi..tunggu lah..tgh semangat nak main blog balik ni..

k lah..orang dah qamat ni, nak solat asar dulu, bersua lagi..

assalamualaikum.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz