Saturday, June 18, 2011

> Kemana Hala Tuju Saya ni??

18 Jun 2011 Assalamualaikum semua,bersyukur kepada Allah Taala kerana sentiasa memberikan kita nikmat kesihatan dan bermacam2 lagi supaya kita menjadi hamba yg bersyukur.

Alhamdulillah cume cume tinggal 2 paper jer lagi, last paper 6hb Julai dan diikuti syafawi selepasnya, apakah arah tuju saya slps tu? nak balik tanah tumpahnya darah ataupun nak tunggu keputusan imtihan, pening2 dibuatnya, kalau tanya org malaysia mejoriti memang suruh balik, tapi kalau tanya sahabat2 disini memang suruh tunggu keputusan jer, mudah2an Allah Taala menunjukkan jalan yang terbaik buat saya.

Selepas 6hb Julai ni, rumah teratak azhari yg saya sewa sekarang ni terpaksa saya lepaskan, semua ahli bait akan bawa haluan masing2 selepas 6hb Julai ni, ada yang nak balik malaysia, ada yg nak tumpang sementara rumah sewa kwn2, kemana la pulak hala tuju saya selepas 6hb julai ni, mudah2an Allah memberi kejayaan kepada saya untuk imtihan kali ni dan tak payah pening2 dah dan boleh terus balik Malaysia selepas tu.

Kepada sahabat2 di Mesir mahupun di Malaysia yang mengenali saya, dikesempatan yang ada ni, saya nak menyusun 10 jari memohon kemaafan jikalau saya ada menyinggung perasaan kalian semua dan tak selesa dgn tingkah laku saya selama ni, manusia tak boleh elak daripada melakukan kesilapan, mohon maafkan saya.

Doakan saya dan sahabat2 saya najah dalam imtihan ini, semoga Allah Taala melimpahkan rezeki pada saya, Sekian jumpa lagi.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz