Friday, January 23, 2009

gambar kuliah
















Salam..
Ini adalah gambar kuliah aku jugk..aku tangkap sendiri diposisi berlainan,aku nk bagi kawan2 aku tahu betapa indahnyer kuliah aku ni ha..memang kuliah ni di kawasan luar pesisiran bandar..


Bagi aku..kawasan ni btul2 mendamaikan jiwa klo siapa2 yg datang di kawasan Damanhur ni,mmg owg ckp yg mesir ni pening sbb kepadatan dan kesesakan penduduk,untuk pengetahuan korang..kwasan ni xbape padat sgt penduduk,cukup mendamaikan la..klo korang tak pecaya..korang datang la sini.

Gambr yg korang tgk yg ada pintu gerbang tu ialah pintu gerbang disebelah belakang kuliah,pintu gerbang ni la tempat kami duk keluar masuk..

Gambar satu lagi gambar aku tangkap ditingkat 4,korang nampak tak sungai tu..itu la sungai nil,tempat aku n kwn2 dok tangkap ikan..pe2 pn..doakan keselamatan n kejayaan aku di sini..aku akan upload gmbr2 lagi untuk tontonn sahabat2 sume..akhir sklali..korang jgn jeles tgk blog aku terutamanya rois dan azmer hisyam.

Lu fikir la sendiri..assalamualaikum!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz