Friday, January 23, 2009

KULIAHKU..



Assalamualaikum..jmpe lagi..moga2 sahabat2 aku diluar mahupn didalam mesir ni aku doakan sihat2 belako no..aku nk tunjukkan gambar2 yg aku ambik khas untuk korang sume..

Kepada sahabat2 aku,aku doakan korang sihat la..korang tau tak..gambar pertama ni aku tangkap kat dlm bilik kuliah aku,besaq tak?besak kn..ni mase cuti aku tangkp,klo time kuliah..klo datg lewat 10minit,alamatnyer..duduk atas lantai la aku.

Ni la gambar keadaan bilik kuliah aku,ni salah satu bilik kuliah aku la..ade lagi..gambar ke2 ni aku tangkap dri tingkat 3,ni la kedau makan,tapi klo kat sini kami panggil mat'am malizi..

Gambar ni adalah kedai makan malaysia,mula2 sampai kat damanhur ni,aku ingat kedai makan malaysia ni ade la jual karipap ke,nasi lemak ke,roti canai ke,nasi campur ke,rupanya xde..semua makanan arab,hampeh betul..namenyer kedai makan malasia,tapi makanan malaysia xde..kempunan betul la..

Pe2 pn ni la story sikit kt untuk tatapan semua..jumpa lagi..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz