Friday, January 23, 2009

JAULAH PIRAMID







salam..hy kawan2 yg budiman..ni la antara koleksi pribadi aku wat kenang2an di Piramid yg terletak 105kilometer dri bandar Kaherah.


First time aku jejak kat piramid ni aku gi selepas 2minggu aku jejak ke bumi Mesir pada bukan 10 2007, aku ikut ngn abg2 lama dimesir ni,memang best.


Kali kedua aku pegi ke piramid jadi mushrif untuk kwn2 aku yg datg dri Jordan pada bulan2 2008,aku bersama kwn2 aku iaitu Azmer hisyam dan ust khir membawa 15 orang pelajar jordan ke sini.


Untuk kali ke3,aku jejak sekali lagi ke Piramid ni pada bulan8 2008,aku jadi mushrif jugak untuk bawak keluarga Azmer Hisyam ke sini,untuk kali ke seterusnya,aku dah bertekad aku nak pencen,tak penat dibuat org pegi sampai 3 kali,dah la tempat keramat,tempat Firaun laknatullah,wat apa nk pegi banyk kali yer tak..lebih baik pegi makam anbia' or para sahabat.


em..itu shj untuk kali ni..sekian..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz