Monday, July 4, 2011

>> Sorry la lps ni nk stop pakai Internet dah ~

4hb 7 2011 Assalamualaikum selamat sejahtera, untuk pengetahuan sahabat2 semua internet yang saya pakai ni akan tamat tempoh mungkin esok ataupun lusa, lepas ni mugkin tak sambung internet dah, sebab saya akan berpindah kerumah lain, jadi mugkin lepas ni susah la sikit nak update blog saya, nak call sahabat2 dan keluarga, so faham2 la ye, kalau nak guna internet pun terpaksa la kena pegi cc, em mcm malas jer nak gi cc dah.

Kemungkinan lepas 6hb 7 ni, saya akan berkemas2 barang untuk berpindah kerumah kawan untuk sementara waktu je sblm balik ke Malaysia, jadi kepada sahabat2 saya, doakan saya dan sahabat2 disni cemerlang dalam imtihan ni, ilal liqa, maal salamah ~

Assalamualaikum

- Farihan Helmy Rasdi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz