Thursday, February 11, 2010

> bersua kembali ditahun 2010


Assalamualaikum 2010..

Alhamdulillah bersyukur kehadrat ilahi kerana diberikan kesempatan bersua dgn sahabat2 kali ni walaupun berbulan2 menyepi, pertamanya saya nk memohon ribuan kemaafan pada sahabat2 semua yg sudi mengunjungi blog saya walaupun berbulan2 saya menyepi.. pada sahabat2 di Mesir mahupun di Malaysia terima kasih tak terhingga kerana tak putus2 mengunjungi blog ni walaupun tak seberapa.

Untuk pengetahuan sahabat2 saya di luar sana, saya menyepi bukan untuk selama2nya..tpi berehat seketika kerana nak beri tumpuan pada peperiksaan fasal pertama dan kesibukan hal2 lain..minta maaf sgt6..

Alhamdulillah, sekarang ni cuti fasal pertama selama 2 minggu, insyaallah minggu depan dah mula start kuliah di damanhur dan bakal menghadapi peperiksaan fasal akhir awal bulan 5 nnti..pada keluarga dan sahabat2 semua, doakan saya mudah2an dipermudahkan dan diberi kejayaan dalam peperiksaan fasal kedua untuk tahun akhir kali ni..tak sabar rasanya nak balik ke tanah air tercinta Malaysia.

Kepada sahabat2 saya di Taiping..saya nak minta maaf sbb lama menyepi..insyaallah sekembalinya saya di Malaysia nnti..saya akan cari kamu semua..sedih pun ada jgk..yer la ramai plk kawan2 saya dah kahwin..saya ni bila la lagi?hehe

Insyaallah jika ada kelapangan masa, kita berjumpa lagi..jgn lupa menanti post yang akan datang..ok assalamualaikum.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz