Thursday, June 4, 2009

tercapai gak nk mkn Laksa




assalamualaikum sahabat2 sume..sje je nk story sikit kt sahabat2..yer la tgh boring giler mlm nih..xtau nk wat pe..nk membaca untuk imtihan ni rase berat jer mlm ni..skg ni dah pkul 12..15 mlm mesir..klo kat malaysia pkul 5.15 pagi..kalau kat Riau pkul 4.15pgi..

Lps solat isya' td..tercapai jugak hasratku nk makan LAKSA..bukan tak penah mkn..penah jew..tpi sejak duk mesir ni jadi mengidam plak makann2 kt msia..cendol la..rojak la..pe2 la lagi..mcm2 ler..
nk tau sape buat?haha biase la..ahli baitku..Al-hafish..nk harapkan yg lain tu nk buat laksa..sampai bila la aku ble dpt rase..sume malas..klo turn masak jer sume nk masak yg mudah2 jer..hehe



Gmbr yg aku upload ni gmbar copy jer..bukn gmbr yg sbnr yg hafish buat td,sume dlm perut dah..td btul2 aku makan sampai 2 pinggan..haha2..jgn cemburu plk..lps ni teringin plak nk rase Laksa Masakan anak sulung Umi Faridah Binti Mat Saman..teringin sgt3..tau je dia sll mask kt umah..em

Maaf la..xde pe nak story kt korg sume..nnti kata aku tak update blog plk..klo update mengata plak mcm2..klo nk komen tu..komen yg baik2 sudah la..

kepada kwn2 di imarah atas tu..sori la aku tak ajak korg sume..korg kn pandai masak..msk sendiri la ek..hoho3..k la..nk bc sikit lgi..lps ni nk tido..k bye2..salam...

selamat maju jaya dlm imtihan ni..semoga kita sama2 mndpt kejayaan..ameen..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz