Friday, June 26, 2009

Doakan Daku

27 Jun 2009 pukul 1.24 pagi..hari sabtu..

Tanggal 25hb Julai 2009 ni.. insyaallah jika diizinkan Allah Taala..saya akan menunaikan umrah..semua perancangan sudah diatur dn disusun rapi..cume skg ni tgh menunggu masa jer nk berlepas..untuk pengetahuan sahabat2ku di Malaysia..sahabat2ku di Taiping..dn dimana jugk yg kome berada skg..dan tak lupa juga sahabat di Mesir..Doakan saya mudah2an hajat dan niat dihati untuk menjejak kaki di tanah suci akan termakbul..dan terlaksana dgn baik.. mudah2an Allah Taala mmberikan kesihatan dan keselamatan sepanjang saya dan sahabat2 lain sepanjang berada di Tanah Suci mekah nnti..

Kepada semua sahabat2 saya di Malaysia, Mesir dan dimana2 jgk..saya Farihan Helmy Bin Rasdi ingin memohon ribuan kemaafan atas segala kesilapan dan kesalahan yg saya lakukan kepada sahabat2 semua..mudah2an sahabat2 dapat memaafkan saya..semua kekurangan dan kelemahan dtg dri diri ini..dan saya tak akan lupa doakan kalian semua di Tanah Suci nnti..

Semua perancangan ditangan manusia..hanya Allah Taala yg menentukan segala2nya..doakanlah saya mudah2an niat ikhlas dihati nk menunaikan umrah tercapai dan berjalan dgn lancar tanpa ada masalh..Kepada keluarga di Taiping..doakan anakanda disini..dan syukran kepada ibu bapa yg banyak membantu dari segi kewangan dan sokongan kepada anakanda..

Ya Allah..makbulkan impianku untuk menunaikan umrah..amin...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz