Monday, July 27, 2009

> Buat Sahabat2ku Semua..

27 Julai pukul 12.05 tghri,

assalamualaikum, mungkin ni post saya yang terakhir kot sblm nk berangkat ke Tanah Suci ni..skg ni kt damanhur lagi..setelah 3 kali tangguh daripada tarikh asl 25hb julai hari sabtu, bwk ke hari Isnin 26 Julai dan skg ni bersyukur sgt3 pd Allah Taala sbb tarikh nk berangkat dah diputuskan pada hari 29hb Julai 2009 hari rabu masa 1.00 tghri..saya dah pn call ust Najmuddin dan dia pn dah bgtau yg tiket semua dah beli..

Esok Selasa hari saya berangkat ke Kaherah sblm bertolak keesokannya..semua diminta berkumpul di Mator Kaherah, group kami seramai 23 org dibawah dibwh kelolaan Ust Najmuddin travel..2 org dari Damanhur iaitu saya dan sahabat saya Ust Mukhlis, selebihnya pelajar perubatan dan pelajar Tanta..Kemungkinan saya dan Ust Muhklis akan bertolk dari Ashir naik texsi jer..

Kepada sahabat2 ade kirimkan doa tu I'allah ana akan sampaikan hajat sahabat semua..doakan saya dan sahabat2 lain mudah2an dipermudahkan segala urusan semasa nk menunaikan umrah nnti, mudah2an jgk doa saya disana nnti dimakbulkan oleh Allah Taala.

Rasa2 ini la pos saya yg terakhir sblm berangkat ke Arab Saudi selalma23 hari..iallah kita akan bertemu balik slps 23hari lagi..disamping saya doakan sahabat2 semua, sahbat2 semua jgn lupa doakan saya yerk mudah2an dipermudahkan disana nnti. Dalam fatrah nk menunggu keputusan imtihan yg rasa2 bakal keluar Ahad ni, mudah2an kita semua mendapat kejayaan..saya akan doakan sahabt2 semua..

Doakan saya berjaya dalam keputusan imtihan yg bakal keluar ni..salam ukhwah buat sahabat2 semua..kepada abi umi, kak long dan semua di Malaysia..doakan saya yerk..

akhir kalam..assalamualaikum

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"islamic Template" designed by hafidz